تحقیق ارزان پروژه که باعث ایجاد هیبت و ذهنیت می شوند و باعث جذب مشتریان می شوند و ارزش آنها را به مشتریان نشان می دهند. راهنمای دستی ایجاد تبلیغات فلش پیچ و مهره فرایند توسعه را از زمان طراحی اولیه تا تکمیل تبلیغات ارائه می دهد. شما بهترین روش ها را برای این موارد خواهید

آموخت : * تسلط بر تعداد بیشماری از مشخصات تبلیغات ، مهلت مقرر ، مشکلات کنترل کیفیت و نسخه
* ایجاد تبلیغاتی که اهداف کمپین را با محدودیت های طراحی متعادل می کند
* تهیه و ساخت تبلیغات با استانداردهای تیمی و کیفیت QC
* استفاده از فرم ها و داده ها در تبلیغات بدون نفوذ فایل
* تکنیک های بهینه سازی پرونده برای پرونده های swf
* فناوری های رسانه ثروتمند شخص ثالث که از آگهی 30k فراتر می روند
* تبلیغات قاچاق و ردیابی برای برداشت ها ، تعاملات ، کلیک ها و تبدیل ها
* استفاده از ActionScript برای صرفه جویی در وقت توسعه و پیاده سازی استانداردهای تیم

وحدت شما را هر چه بیشتر به تحقیق رویای "نویسنده یک بار ، هر کجا مستقر کنید" نزدیکتر می کند. با داشتن قابلیت های چند پلتفرمی ، می توانید دسک تاپ ، وب ، دستگاه های تلفن همراه و کنسول ها را با استفاده از یک موتور تکامل هدف قرار دهید. جای تعجب نیست که یونیتی به سرعت به موتور شماره یک بازی موجود در آن تبدیل شده است.

تسلط بر وحدت در بازار رقابت به طور فزاینده ای از رقابت که چابکی انتظار می رود کاملاً ضروری است ، با این وجود یافتن آموزش های عملی تقریباً غیرممکن است.

ایجاد بازی با Unity و Maya به شما یک راه حل پایان به پایان برای توسعه بازی Unity با مایا می دهد. این کتاب که توسط یک پیشکسوت دوازده ساله صنعت انیمیشن و بازی های سه بعدی و استاد انیمیشن سه بعدی نوشته شده است ، شما را گام به گام در مراحل توسعه یک بازی کامل از ابتدا - از جمله کدگذاری ، هنر ، تولید و استقرار - پیش می برد.

این راهنمای قابل دسترس ، نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی را فراهم می کند. توسعه دهندگان مشتاق با تجربه برنامه نویسی کم یا بدون تجربه ، توسعه شخصیت را در مایا ، اسکریپت ها ، رابط کاربری گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم می آموزند

پروژه های منتشر شده که با استفاده از کد و کد

وحدت داغ است! این موتور شماره 1 بازی است که تحقیق در آن وجود دارد و دنیای بازی را غافلگیر کرده است. یافتن اسناد و مدارک دشوار است. کانون امداد و نجات است. وحدت را از ابتدا بیاموزید. یک بازی بدون دانش قبلی از برنامه نویسی بسازید و یک بازی سرگرم کننده بسازید.

- معتبر - نویسنده ، آدام واتکینز ، پیشکسوت 12 ساله و نویسنده چندین کتاب و بیش از 100 مقاله در مورد انیمیشن سه بعدی است. شاگردان وی برندگان جوایز و جشنواره های متعدد انیمیشن ملی و بین المللی هستند. با استفاده از این تجربه ، بینش خوبی در مورد بهترین روشهای یادگیری هنر 3D و مفاهیم بازی به دست می آید.

- قابل دسترسی برای همه کاربران Unity (هنرمندان و برنامه نویسان) - نویسنده از یک زمینه هنری می آید. او سالها قبل از کار در بازی ها انیمیشن ساخت. این یک نقطه ورود "غیر برنامه نویس" به دنیای بازی سازی فراهم می کند.

- کامل - این جلد دستورالعمل هایی را از ابتدای بازی تا تکمیل و تحقیق تحویل ارائه می دهد. ایجاد و صادرات سه بعدی شروع می شود ، اما عملکرد و تحویل کاربردی ، کتاب را کامل می کند. در طول کتاب ، خواننده با استفاده از مایا (از جمله شخصیت ها) دارایی های سه بعدی موثر و کارآمد را از ابتدا ایجاد می کند. سپس ، از این دارایی ها برای ایجاد یک بازی عملکردی همراه با اسکریپت ها ، رابط های رابط گرافیکی و تعاملات شخص اول و سوم استفاده کنید.

وب سایت --Companion شامل: نسخه های اصلی تصاویر ، تمام پرونده های تکمیل شده از آموزش ها ، پیوندهای مهم و همه کدهای کتاب است

ایجاد کاترینا ، بازسازی انعطاف پذیری: درسهایی از نیواورلئان درمورد آسیب پذیری و انعطاف پذیری

تحقیق که باعث ایجاد هیبت و ذهنیت می شوند و باعث جذب مشتریان می شوند و ارزش آنها را به مشتریان

، ,بازی ,های ,ها ,یک ,ایجاد ,استفاده از ,می کند ,یک بازی ,سه بعدی ,می شوند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روایت عاشورا خدمات آنلاین ravanshenasi-mosbat محمد امین نایبی دانستنی ها مشرقی پلاس مجله فن فیک اکسو sima معلمان ابتدایی آموزش خیاطی و طراحی لباس در تهران فروشگاه اینترنتی